16 d’oct. 2011

Mitja Marató de Puigcerdà 2011



Primera cursa d'asfalt després de la temporada de muntanya.I per començar plat fort , una mitja amb desnivell.
Aquest any he estat acompanyat de l'Oscar i el Jero, companys de feina i molt més joves que jo, i que poc a poc estant entrant en aquest mon de les curses.
Fa sol i el cel està destapat, malgrat que al principi feia una mica de fresca, però es veia que al passar les hores faria més bo. Les meves sensacions durant la setmana eren no gaire bones, hem sentia carregat i no tenia clar com respondria. La cursa comença a la 10.30 h i amb els meus companys arribem una mica justos de temps. Anem a buscar el pitral i a preparar-nos. Gairebé no hem pogut escalfar. Abans de la sortida comentem com farem la cursa , per ells es la primera vegada i els explico que la segona part de la cursa es una pendent progressiva i amb un pujador  fort abans d'arribar al llac.
Començar la cursa i els primers km els prenc amb calma, fins al km 8 aprx tinc l'Oscar i el Jero a la vista, però no puc variar del meu ritme.A la meitat de la cursa hem trobo bé però mantinc el meu ritme, i decideixo no apretar fins arribar al llac. Al pujador no arribo tant bé com voldria però malgrat tot el pujo corrent i a un ritme bo. Entrem al llac i aprofito per recuperar de la pendent, falten 4  km i començo a canviar de ritme , els tres darrers km els faigs forts i fins i tot els darrer km hem veig amb força per poder anar a un ritme molt alt.
A l'arribada amb l'esforç màxim només penso en creuar la meta i no veig res més, quan falten 50m surten del públic el meu fill Arnau i la meva filla Aina i m'acompanyen fins creuar la meta.Només per aquest moment ja val la penar haver fet la mitja.
Temps final 1.38 h , el mateix temps que l'any passat. Estic content perquè aquest any no arribava tant bé i a demés soc un any més gran!. L'Oscar a fet 1,34 i el Jero 1,35. i els agradat  molt.
Posició general 49 de més 200 i 18 de la meva categoria de 80.
Avituallaments cada 5 km , lìquid i el de l'arribada dels millors de les curses que he fet.
Bon clima, bon ambient, paisatge molt bonic i bona organització.
Resumint, cursa que ha d'estar al calendari de cada any, al menys per a mi segur.
Salut companys i a seguir lluitant............
Toni Soldevila Travesset

5 comentaris:

  1. Molt bé aquesta pàgina. A mi també m'agradaria fer aquesta l'any vinent

    ResponElimina
  2. Que gran que ets soldevila jajajajaja

    ResponElimina
  3. L'ESFORÇ, FA LA RECOMPENSA!!!

    SALUT I QUILÒMETRES.

    ITURRASPE.

    ResponElimina
  4. AMUNTTTTTTTTT!!! I FORÇA EL CANUT.

    ResponElimina